Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Odido
- Niks
- Dat ze eerlijk moet zijn met hun klant en klant van T-mobile en all de oude bedrijven die nu Odido zijn
- Geen enkele, ik word nooit meer klant hier
- Communicatie en meedenken klant
- Niet aan beginnen
- Slecht
- Geen, alleen maar shit ervaring mee.
- Stop met rare mafia praktijken...
- Geen
- Alles
- Alles
- Geen pluspunten
- Beter luisteren naar de klant.
Ik vindt odido een oplichterij bedriv.
Ik heb me zelf 2jaar geleden bij t-mobile aangesloten met een een toestel s23 en onbeperkt bellen en internet voor maar €68 en no t-mobile thuis glasvezel 100mp voor maar €35, nou alles ging goed toen kwam Odido en alles ging omhoog en bedragen waar ik van niks weten en als je niet betaald word je bedrijgen met een incasso, nou na zoveel moeite heb ik besloten om my contract op te zeggen zodra mij contract eindigt en dat was 5-5-2024, ik heb ze netjes gebeld om te vragen wat voor bedragen heb ik nu openstaan, ik wordt gezegd meneer u hoeft alleen maar €21 openstaan als u dit betaalt dan heeft u niks meer betalen. Ik heb dus €21 betaalt Ok mooie dacht ik, nou 5-5-2024 kwam en eindelijk alle internet mobile en thuis was weg,
Tot mij verbassing gisteren 15-5-2024 kreeg ik een factuur €46,99 van april met een incassokosten terwijl ik weet dat ik het heb betaald, raar he, ook nog vandaag 16-05-2024 kreeg nog andere factuur €19.12 van 1-05-2024 met incassokosten, nou wat mij opviel ondanks alles de incasso van deze factuur gaat terug op 8-april-2024 raar toch en heb niet eens geen factuur gekregen.
Hoe kan je incasso opleggen voor de volgende maand lik mij gooie vraag.
Ik wil aan iedereen een waarschuwing geven blijf weg van Odido, ik herhaal blijf weg van Odido, en nog klantservice lijken heel vriendelijk te zijn maar het is niet zo, ze zijn getraind om jou zolang mogelijk op de lijn te houden zodat je eindelijk zegt the hell with this ik ga betalen.
En wist je dit als je Odido belt betaal je extra kosten.
Als er een 0 ster was had ik Odido gegeven.
De overstap is in eerste instantie op 28 december aangemeld en is vanwege de noodzaak van een installateur vervolgens verplaatst naar 2 januari. Dit is doorgegeven aan u door de nieuwe provider. Helaas is bij u niet alles tijdig doorgevoerd waardoor een onomkeerbaar proces heeft plaatsgevonden van internet onklaar maken. Dit heeft ertoe geleid dat we op 28, 29, 30, 31 december en 1 januari en deels 2 januari zonder internet en televisie hebben gezeten.
Op klachten geen reactie, wel factuur sturen en incasso. Want in hun voorwaarden staat dat nevenschade niet wordt vergoed. Die is bij ons ruim 175,- geweest.
Triest zeer slechte klantenservice
Betaling in februari gedaan
Door hun fout wordt er in mei
Mij sim geblokkeerd
Terwijl ik al een imail heb gehad met dat ik niks hoef te doen het wordt verwerkt
Bel ik met de klantenservice
Wordt ik prive terug gebeld en uitgescholden
Door odido medewerker
Triest 10 keer gebeld met klantenservice
Elke keer werd het actief gemaakt
Paar minuten later weer geblokkeerd
Medewerkster had mijn telefoonnummer
Opgeslagen en elke keer het zelfde verhaal
Tot ik kwam met dat ik aangifte zal doen
Omdat odido aan het frauderen is
Toen kwamen ze met een sorry
Eerst eisen ze respect terwijl klantenservice odido geen respect kent later sorry
Triest ik ben al blij dat ik nog even en mijn abonnement kan beëindigen en neem ook gelijk 9 mensen mee
Altijd t-mobile sinds onvrijwillige overstap slechter internet, meer kosten, en bij opzegging krijg je dan een eindfactuur met een hoger bedrag en geen enkele wil van de support afdeling hier op in te gaan. Ben zoooo blij dat ik weg ben. Had mijn internet toevallig een paar maanden geleden overgezet naar kpn giganet in afwachting van aanleg glasvezel.Dit is inmiddels nu ook onvrijwillig Odido. Maar ga ik zeker niet doen. Pruts bedrijf, pruts medewerkers en louche facturatie... Nee bedankt!
Reacties
I sent back package to odido with unused WiFi points, but they now claim they didn’t receive it and will charge me 70€ for it. It was sent via a QR code I received from them via DHL, so I can’t start investigation via DHL. I’m done with this company.
Zeer slecht !
In maart een nieuwe telefoon uitgezocht voor mijn abbonement, oude telefoon was nog goed dus gekeken naar een verkoop punt en deze gevonden via Odido zelf.. alles gegevens ingevuld en oude telfoon netjes verpakt opgestuurd. Na 1 week melding van de status dat mijn telefoon is aangekomen "bij Foxway" sinds dien geen enkel bericht meer gehad na schrijven meerdere mails contact gezocht met Odido maar die konden niet meer dan een telefoon nummer geven naar Foxway bedrijf in duitsland.
Hiernaartoe gebeld en na wat communicatie problemen een ander email adres gekregen en heb ik hier weer een mail naar gestuurd, 2 dagen later mail terug dat het naar een ander email adress moet dus weer de mail doorgestuurd... dit is nu 1 week geleden en tot op heden 0 reactie en als je dan belt met Odido sta je in de wacht word je weg gedrukt !!! Schandalig bedrijf dit !!!
Datum van ervaring: 19 maart 2024
Wat een slecht bedrijf, al voor de tweede keer in twee maanden geen internet in totaal 2 weken en er gebeurd niets. Ik moet zelf op hun aanraden gaan bellen met bedrijven waar zij zaken mee doen. Ze vragen mij dus hun probleem op te lossen… bizar. Rekeningen sturen gaat ze wel goed af maar leveren waar je voor betaald absoluut niet… niet naar overstappen, echt een ramp dat bedrijf….
@odidonederland verschrikkelijke ervaring met Odido Nederland. Dit is een echt oplichters bedrijf zodra het is omgezet van T-mobile. Onprofessionele klantenservice, technische problemen met netwerk, verbreken van verbinding, verstoring van gesprekken. Ze brengen kosten in rekening zonder uitleg. Nog belangrijker, als je contact met ze opneemt voor hulp, geven ze je geen details en juiste informatie. Toen ik ze belde en 1,5 maand wachtte tot mijn technische probleem was opgelost, moest ik ze elke week bellen en pushen om hun werk te doen. Het resultaat was dat er niets veranderde, het probleem met slechte dekking en gespreksonderbrekingen werd niet opgelost. Daarna heb ik gevraagd om een contract te beëindigen en compensatie te vragen. Ze compenseerden gedeeltelijk en stuurden vervolgens een rekening die ik moest betalen voor contractbeëindiging waar geen van hun klantenservice over informeerde. Toen ik om een reden vroeg, konden ze geen goede uitleg geven. Toen ik vroeg wanneer het contract zou worden stopgezet, vertelden ze me dat ze dat niet in het systeem konden zien, zonder uit te leggen waarom. Alle vragen die ik hen stelde (heb veel bewijzen), kreeg ik geen logische uitleg en geen officiële papieren van hun kant.
Wees voorzichtig met deze oplichters!
Monteur heeft bij switch van providers internet kapot gemaakt. Twee weken later geen steek verder. Helpdesk kan helemaal niets. Al weken zonder internet en zonder perspectief.
Afschuwelijk hoe ze met klanten omgaan.
December abonnement beëindigen i.v.m slecht internet service, alles in een pakket geretourneerd met bewijs en een qr code van Odido zelf. Ben sinds januari bezig met de klantenservice over geretourneerde pakketje wat dus volgens Odido niet aan gekomen is. Laats had ik nog een e-mail met bewijs naar hun gestuurd en net is een bedrag van €70 euro van mijn rekening afgeschreven voor niet verzonden pakket.
Ben er klaar mee dit wordt rechtsbijstand verzekering inschakelen.